یکی بود،یکی نبود(مرتضی پاشایی)و لینک دانلود

؛★☆ღفـــریــاد سـکــوتـــ ღ☆★؛

http://s3.picofile.com/file/7538992040/01_yeki_bood_yeki_nabood.mp3.html

نظرات شما عزیزان:

Fatemeh
ساعت16:14---11 تير 1392
Salam aji,man in ghalebo kheYLI dost daram,kheyli ghashange.matalebetam khoban...

Farzane
ساعت15:57---7 تير 1392
ووووووای سلام کوثر جونم
ممنون اومدی وبم
خیلی خوشحال شدم
بازم بیا عزیزم
وبتم که قبلا گفتم
عاشق قالبشم
آپم یادت نره بکنی
بدووو دیگه آپ کن


Farzane
ساعت23:22---2 تير 1392
سلام
عزیزم ترکیب رنگ وبت وقالبش واقعا عالیه
یجورایی آرامش داره
میسی بابت وب قشنگت
من لینکت کردم
اگه دوسداشتی با عنوانم بلینک

بله منم اولم
خوشحالم ی دوست همسن دارم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 2 / 4 / 1392برچسب:مرتضی پاشایی آهنگ یکی بود یکی نبود,ساعت12:12توسط ***کوثر*** | |